Forum Sanktuarium Mrocznego Czempiona (SP) Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
STRATEGIE: Diablo II LoD

 
Odpowiedz do tematu    Forum Sanktuarium Mrocznego Czempiona (SP) Strona Główna » Gry Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
STRATEGIE: Diablo II LoD
Autor Wiadomość
Norton
Sensei Wojny



Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/666

Płeć: Płeć Przeciwna (Mężczyzna)

Post STRATEGIE: Diablo II LoD
..:: PALA HAMMER PvM ::..


Wstęp:

Zdaje sobie sprawę że ten build nie jest niczym nowym ale kiedy tydzień temu tworzyłem swojego Hammera brakowało mi jakiegoś żródła dzięki któremu uniknął bym kilku błędów. Mam nadzieje że po przeczytaniu tej strategii nie powielicie moich pomyłek. Pala Hammer to postać potężna, moim zdaniem jedna z lepszych na PvM. Posiada ona niestety jedynie dmg od magii, przez co nie nadaje się na singla. Potwory odporne na magie to rzadkość w 1.10, występują sporadycznie w 2 i 4 akcie na hellu ale to nie problem, gorzej jest w 5 akcie gdzie nie możemy sami wykonać baalruna gdyż druga seria sługusów baala jest niestety odporana na nasz atak, w tym przypadku musimy oddać inicjatywę drużynie. Moim zdaniem to jedyna wada naszej postaci, ale cóż nie ma róży bez kolców. Ale przejdĄmy do przyjemniejszych aspektów bycia młotkowym: mianowicie osiągniemy potężny dmg od 4k do 12k (od jednego młotka), staniemy się niemal odporni ma trutki i magię żywiołów dzięki odpornością 90, będziemy posiadać jakże ważny blok 75% i niezgorszą obronę, a także przyzwoitą ilość HP. Very Happy

Skills:

Umiejętności bojowe:

Błogosławiony młot: Oczywiście 20 pkt. Umiejętność zaliczona do czarów więc jej szybkość zależy do fcr a nie ias. Stosowanie tej umiejętności wymaga wprawy. Najlepiej sprawdza się na otwartych przestrzeniach, gzie nic nie ogranicza naszej spirali młotów. Jeśli jesteśmy w miejscu ciasnym gdzie otaczają na ściany albo coś w tym stylu musimy stawać w miarę na środku, uważnie obserwując czy czasami nasze młotki nie uderzają w filar (itp), ciężko może być w robaczym gnieĄdzie, gdzie musimy podchodzić maksymalnie blisko potworów i dopiero puszczać młotki. Ogólnie walka polega na rozkręceniu jednej spirali, zrobienia kroku w dowolnym kierunku i rozkręcaniu kolejnych. Na początku jest to uciążliwe ale dla takiego DMG można się szybko przyzwyczaić.

Święta Tarcza: Ukochany skill każdego pala, dajemy 1 pkt kiedy mamy 24 lvl, resztę dodajemy kiedy wymaksujemy wszystkie pozostałe umiejętności. Docelowo 20 pkt.

Aury Ofensywne:

Koncentracja: Jako jedyna aktywna aura zwiększa dmg do młotków, dajemy oczywiście 20pkt.

Błogosławiona Celność: Synergia do młotków - 20 pkt

Aury Defensywne:

Wigor: Synegia do młotków, ale używamy jej na przemian z koncentracją np. kiedy musimy gdzieś szybko dojść. 20 pkt

To tyle co do skili, z full synergiami i koncentracją, dmg od młotków (gołego paladyna) wyniesie ponad 4k po dodaniu ekwipunku przekracza 12k.

Staty:

Tu właśnie miałem problemy i popełniłem kilka błędów.

Siła: 80-90 (bez przedmiotów) ja dałem 120 i żałuje jak cholera, na początku charmy do siły a potem od przedmiotów uzbiera się ze 130-140.
Zręczność: 80-120 (bez przedmiotów) ja tu też wtopiłem za dużo, rozwijamy tylko aby osiągnąć 75%, pamiętajmy że mamy docelowo św tarcze max, szansę na blok dodatkowo wzmocnią na przedmioty więc jeżeli będziemy używać Zakarum 20% i Anioł stróż 20% to dajemy tylko 80 dexa.
Żywotność: Reszta czyli dużo, jak najwięcej!!!
Energia: Nic, w końcu to caster, ale nie opłaca się tu marnować punktów, od lvl 62 w zupełności kończą się nasze problemy z maną, a do tego czasu można ją sobie kupować:p Najemnik:

Na Hellu bardzo przydatny, nadaje się tu oczywiście przyjaciel z aurą śmiałość (act2), lub ten sam z aurą HF.

Ubrania:

Taxi driver: Dzięki takiemu hamerdnowi szybko możemy stać się niezależni finansowo. Jest to niewątpliwie postać stworzona do robienia Taxi, i bije w tym fachu wszystkie czarodziejki razem wzięte.

Broń: HOTO - Heart of the oak (Serce Dębu) - +3 do wszystkich skilli, +40% fcr, +10 dex, +15% do many, +30-40% do resow na wszystko, odzyskiwanie zycia +20, Moim zdaniem najbardziej trafiony runeword dla każdego czarodzieja.
Tarzcza: Herold Zakarum - nie ma lepszej tarczy dla pala, 2 do all skills, 2 do bojowych, blok 75%, 30 do siły, zwiększona szansa na blok 20%, szybszy blok, shiled dostępny jużna 42 lvl. Każdy Hamerdyn, Zeelot czy Chargedyn powinien koniecznie zaopatrzyć się w ten cudowny shiled.
Zbroja : Enigma niezbędne do robienia taxi, każdy już zapewne zna ten wspaniały armor, naprawdę warto zainwestować w enigme, robimy 3 taksy dziennie i po tygodniu zwarca się z nawiązką.
Czapka: Czako+UM chyba nie trzeba omawiać.
Amu: Koniecznie high Mara +2 do skili i 20-30 all resist
Ring 1: SoJ
Ring 2 : Bul
Buty: WT
Rękawiczki: Magefisty ze względu na fcr
Pas: Siatka Arachnidów: genialny pas dla każdego maga, +1 do all skills, 20%fcr
Plecak: Skillery najlepiej do bojowych im więcej tym szybsze taxi i klient zadowolony.

Jeśli nie mamy jeszcze enigmy, należy się zaopatrzyć w lastę z setu Naja która posiada coś 68 ładunku teleportu, to wystarcza na 1 taxi hell i musimu ją naprawić(naprawa nie jest taka droga jak w przypadku tele amu).

Mega Resiter: Dzięki takiemu ekwipunkowi staniemy się niewrażliwi na rzywioły, jest to dużo tańsza wersja ekwipunku.

Broń: Kolec czarodzieja 50% fcr dodaje do potężnego kopa do prędkości młotków, all resisance 75%, broń niedroga a naprawdę dobra
Tarcza: Herold Zakarum
Czapka: Czako
Zbroja: Anioł stróż rewelacyjna zbrojka posiada +1 do all skills i upragnione zwiększenie max resistace o 15%, oraz zwiększona szansa na blok 20%.
Amu: Hymn Serafina // Mara
Ring1: rare z odpornościami, bonusem do hp i fcr // SoJ
Ring2: rare z odpornościami, bonusem do hp i fcr // Bul
Buty: Wodołaz
Rękawiczki: Magefist
Pas: Siatka Arachnidów
Plecak: Skillery najlepiej do bojowych.

Mf hammer: Taki pala nieĄle nadaje się do wszelkiego rodzaju wypraw w poszukiwaniu ithemów, jest nieco słabszy od poprzedników, ma też mniejsze resy.

Broń: Alibaba + 2 x Ist
Tarcza: Rhyme (runeword) mnostwo ciekawych modow! Daje cannot be frozen oraz 40% szybszy blok i 20% wieksza calkowita szanse na blok. Do tego jeszcze regeneracja many +15%, +25% resow,no i oczywiście 25% szansy na MF
Czapka: Czako + Perf Topaz
Zbroja: Najlepiej Enigma, ale jak wrzucimy wigor to i ze Sculderem szybko dojdziemy do upragnionej lokacji.
Amu: są magiczne amu np. 50%mf i 1 do pala skills, ale ciężko go dostać, ja mam 35%mf i 1 do pala skills.
Ring1: Nagel perf
Ring2: Nagel perf
Rękawice: Osłony fortuny koniecznie 40%
Buty: Oczywiście WT
Pas: Złoty powróz ma bardzo dobry mf ale ma tylko 12 miejsc na miksturki, dlatego zalecam upgrade i problem mamy z głowy. Plecak: Musimy sporo nadrobić: charmy małe do all resów, kilka skillerów do bojowych, charmy do mf.

The End

No to będzie chyba wszystko, jakieś pytania czy wątpliwości to piszcie



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Norton dnia Wto 20:28, 22 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Nie 11:13, 18 Lut 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Sanktuarium Mrocznego Czempiona (SP) Strona Główna » Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin